Skoj i Spånga!

Vid sextiden åkte vi pendeltåg till Spånga, för att hälsa på hos Jonas.
Vi träffade Jonas kompis Gun, som anlände samtidigt som vi.
Äventyr direkt! Fanny försökte öppna en vinflaska! =O
(Sedan tog Nicklas över, därefter Gun och sist Jonas! Så det var inte bara jag som hade problem..)
Mästerkocken Jonas in action!
Jättegod pastarätt med diverse grönsaker och fetaost och crème fraiche!
Efter maten spelade vi några musikspel; Guitar Hero Van Halen, Guitar Hero Metallica, Rock Band Beatles.
Gun drog vid 21-tiden. Vi andra spelade vidare. Fick en miljon poäng på Abbey Road Medley!
(Nicklas på gitarr, jag och Jonas på sång)
Obligatoriskt när man träffar Jonas: Beer Pong!
Spännande att vara tre lag! Vi satte 6 muggar på varsin sida om bordet (jag var på långsidan, de på hörnet av kortsidorna), fyllde de med öl (+ en whisky & en cider). I mitten ställde vi en mugg med vin.
Nedan har Jonas precis träffat den och väljer att JAG ska dricka! =O
Och så nådastöten. Alla hade, efter en lång och seg kamp, en mugg kvar! (Den som först blir av med sina förlorar). Jonas träffar min sista mugg! Kolla på min min! =D
Stolt förlorare..?
Det var skoj iaf. Efter det är vi alla lite vingliga och vi bestämmer oss för att spela Buzz (frågesportsspel).
Jonas, som spelet det tusentals gånger, tar hem segern (segrarna).
Därefter testade vi lite Braid, The Misadventures of P.B Winterbottom och Sega Allstar Racing.
En jättetrevlig afton, som alltid! =)
Vi tog buss 117 till Brommaplan och sedan tåg till Odenplan, dit vi kom den här tiden:
(om någon faktiskt ser vad klockan visar..)

Jag fullkomligen stupade i säng. Nicklas käkade lite pizza (tydligen) innan han somnade.
Upp vid 12 idag. Bara ta det lugnt! Spela lite Alan Wake, käka ostbågar. Skööönt...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Spelat buzz tusentals gånger, hmpf! Kanske bara fyra! eller ...fyrtio?

2010-05-16 @ 22:33:05
Postat av: Thomas

Alan Wake borde spelas med hemmabio för full effekt ;)

2010-05-17 @ 14:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback