Pastasallad, promenad, photo shoot och Snow Bros!

Städ-och-ta-det-lugnt-dag.
Åt prinskorv och potatissallad till lunch och kyckling-pastasallad till middag. Alla ingredienser hade vi hemma.
Inför kvällen tog vi en mysig promenad i solen (kyligt i luften dock..) och handlade och flummade oss med kameran.
Vid 21-tiden kom Jonas över och vi hjälpte honom med ett fotoprojekt.
Det var kul och annorlunda! ;)
Därefter en omgång Snow Bros på vår Astro. Vi klarade spelet!
(Jag och Nicklas turades om och körde 10 banor var)
Efter att han gått blir det kvällsmacka, bädda rent, packa väska inför imorrn osv.
Vi klippte Nicklas idag, han blev jättefin! Kommer väl upp en bild på det sen..
Jobb i tre dagar för mig.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Spana in detta beröm du fick för bilden (saxat från artikelns kommentarer):

- - - -

Vällustbilden är tveklöst den bästa bild jag någonsin skådat på en spelsida, alla kategorier. Så... underbar. Den har fan allt. Värme, humor, stilsäkerhet, komposition, känsla, allt är världsklass.



Att själva artikeln rockar gör inte saken sämre såklart, men Vällustbilden alltså... jag får rysningar.

2010-05-25 @ 14:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback