Party med Beer Pong!

Igår styrde vi upp en liten gathering hemma hos oss med Fabbe, Tina och Jonas.
På dagen städade vi det sista, köpte chips, nedan pysslar jag med mitt spel.
Våra första gäster (Fabian/Tina) anlände vid 18.00. De hade med sig kebabrulle och present till mig! ^^
Jag fick två seriealbum där en massa oetablerade serieskapare publiceras, bland annat Tinas kompis Anna!
Tackar för det, så kan jag få lite inspiration! =)
Vi satt mest och kollade på när Tina testade sitt nya spel Tekken 3.
Hedersgästen (höll jag på att säga, men han har aldrig varit hemma hos oss tidigare!) kom vid 19-tiden, beväpnad med ett antal plastmuggar och en massa billig öl. =P
Ovan ser vi SUPER-bandet som nyss har klarat att få 1 000 000 poäng på låten "I want you (She's so heavy)", på Rock Band Beatles. Första fösöket! =O
Här har vi Ringo! Nej, jag menar, Nicklas!
Dags för BEER PONG!
Regler: Man ställer upp några muggar med alkoholhaltig dryck på vardera sidan om ett bord. Sedan delar man upp sig i lag och ska försöka träffa den andra sidans muggar med en pingisboll genom att studsa den i bordet. (Det laget dricker då upp vad som finns i muggen)
Det blev mycket snudd-på-mugg! ;D
(Vad fotar Jonas här, tro...?)
Not really sure vad som händer på den här bilden...
Vad vore väl kvällen utan lite guitar hero-dueller mellan Nicklas och Jonas? =D
Sedan var det dags för MIN lek! Jag delade upp dem i lag, Fabian och Tinas lag hette "Team Love" och Nicklas och Jonas lag hette "The Ramblin' Men". Med grenar som "Charader", "Kasta pingisbollarna i hinken", "Vem är det som sjunger" "Rita och Gissa", "We Sing", "Bomberman", "Nynna på låten", med flera, så skulle jag iaf säga att kvällen blev väldigt lyckad!
"The Ramblin' Men" vann tävlingen med 40 poäng mot 36! *applåder!*
Jonas och Nicklas kammade hem vinstpaketet med Noblesse, geléhallon och två muffins!
Fett trevlig afton! I hope to do it again sometime! =)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hahaha, strålande film =) Mycket SnuddPåMugg, ja - kul att en träff fastnade på film i alla fall =)

2010-05-02 @ 14:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback