Pac-mans födelsedag!

Tog en promenad i solen och åt kanelbullar och solade på toppen av Observatorielunden.
Vi spelade kort och gjorde lekar i gassande solsken ^^
Sedan handlade vi, Nicklas cyklade och jag lagade mat.
Mysig fredagsmiddag med köttfärsknyten, sallad, cola (i vinglas! =P)
Senare på kvällen åkte vi och hälsade på John och Felicia. Jag fick äntligen se hur de gjort i lägenheten!
Vi hämtade hem skyltdockan Elektra. Lite blickar fick man på bussen ;)
Ska anordna ett litet grillparty imorrn, det ska bli jättegott och mysigt!
Idag var det Pac-mans 30-årsdag!
Man kunde spela på Google, asroligt!
Den här gatukonsten är på gatan när vi går till parken. "Bara Pacman kan rädda gatorna" =D
En sån här hylla skulle man ha..
Sovdags snart faktiskt, har lite huvudvärk och vill gärna vara i form till imorrn! ;)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Vart kan man hitta pacman hyllan? super cool ju:)

2010-05-22 @ 09:56:40
Postat av: Fanny

Åh, Vicky, jag önskar jag visste! Hittade bilden på nätet bara =( Men snygg är den! ;)

2010-05-24 @ 00:40:52
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback