Let Them Eat Cake!

Efter en väldigt slö städdag och lite makaroner och falukorv till middag begav vi oss till Porslinsfabriken, precis vid Karlbergs station, för att attenda Fröken Frauke Presenterar (Let Them eat Cake).
Jag och Nicklas jobbade vid inträdet/garderoben så vi kom dit lite innan de öppnade och fixade iordning.
Jag hjälpte Maja (pyttelite) med att pynta dessa fina muffins:
(De 100 första får en muffin)
Här var mitt lilla bord och min kassalåda. Bakom Felicia ser man den smala garderoben.
Systrarna Sjöblom/Bichard!
Alla var exalterade över föreställningarna!
Eftersom jag inte lämnade min post under hela kvällen (God knows what would have happened =P) gick Nicklas runt och fotade lite folk.
Velma Voluptuous
Fraulein Frauke
John gjorde, som vanligt, ett bra jobb som konferencier!
Jag och Nicklas jobbade med Mick, i garderoben.
Två personer kom fram och sa att dom läste min blogg! Eh, WOW!
Här står killarna på stolar för att se scenen. Det som händer på scenen just nu är att Camilla sväljer sin fackla med eld! =D (Eller, hon släcker den iaf)
Nicklas inne i garderoben..
Det blev en väldig rush vid 2.30 och precis innan stängning!
MEN, vid slutet av kvällen så fick alla tillbaka sina grejer, ingenting saknades, ingenting var försvunnet, ingen jacka eller sjal blev över. Så jag tycker vi gjorde ett ganska bra jobb! ^^
Sedan raglade vi hem (inte druckit en droppe alkohol) på mina höga klackar.
Hittade inte mindre än tre (!) öppna grillar på vägen hem. Så det här blev vårt "fyllesnacks":
Jättelyckad kväll, det kom massor med folk, bra lokal, bra uppträdanden osv!
Lite filmat från kvällen bara:
Trackback