Födelsedagen!

Så var den födelsedagen över. Den har varit prima. Vi kan säga att festligheterna började natten mot söndag, alltså 00.00, den 2:a maj. Då fick jag mina första paket.
Bubbelplast och huvudvärksmedicin! Wii! (seriously, vi har inte haft råd med det och jag har rätt mycket huvudvärk, så det var uppskattat!)
Här är min enorma pakethög: =D
Idag började dagen med att Nicklas har gräddat mig pannkakor (med tillbehören socker, jordgubbssylt, vispad grädde, vaniljglass eller äppelmos!) och spelar "Happy Birthday" på vår lilla leksakssynth! <3
Och så fick jag ett paket! =P
Det visade sig vara en säsong av Battlestar Galactica! (vi har sett första säsongen, men inte resten!)
Sedan var det dags för en utflykt!
Vi gick genom Observatorielunden, i solen, och hela Sveavägen till Hötorget.
Och så gick vi och såg Iron Man 2 på Sergels Biograf!
Vi satt på balkong, första raden! Spännande!
Efter bion (filmen var bra btw, rekommenderas) gick vi och käkade på Kungshallen!
Indiskt! Chicken Tikka Masala för Nicklas och kycklingspett för mig! YUMM-IE!
Sedan gick vi Drottninggatan hem. Mysigt!
När vi kommit till ytterdörren så fick jag vänta utanför i cirka 3 minuter! =O
Varför? För att han hade gjort en liten tipsrunda till mig. Eller, han hade lagt ut ledtrådar som jag skulle lösa.
Så såna här lappar fanns plötsligt i hela lägenheten..
Till slut var det bara ett anagram kvar: "Will for U in Soldo"
Jag satt med den gaaanska länge..
Till slut kom jag på den ljusa idén att göra alla bokstäver till små lappar som jag kunde flytta runt fritt!
Det (och första bokstaven, som Nicklas berättade för mig) hjälpte mig att få till:
Den lappen ledde mig till kylen där detta fanns:
The most beautiful thing I've ever seen.. *snyft*
Efter den utmattande rundan tog vi det ganska lugnt. Åt lite chips och drack läsk, spelade klart "Army of Two" på professional! Yay!
Fick ytterligare två säsonger av Battlestar Galactica (han hade köpt tre säsonger till priset av EN, på Tradera!).
Såg ett avsnitt, spelade lite mer, myste, ritade. Tack till alla som grattade mig per sms, telefon, Facebook, bloggen, in person osv! =D (Såhär brukar inte min inbox se ut i vanliga fall:)
It's been a good day! Nu, SOVDAGS!

Kommentarer
Postat av: Fabian

Bilden på Nicklas i badrocken kan vara det mest creepiga jag nånsin sett faktiskt. Låter som en nice dag iaf, grattis igen :)

2010-05-03 @ 03:22:55
Postat av: Nicklas

Creepy eller wonderful?

2010-05-03 @ 13:02:11
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig dag!

jobbigt med huvudvärk,

kanske sover du dåligt?



kika in här, ett roligt tågspel å dessutom får man en gratis sovmask, kul grej!!

å bra när man ska sova

http://tagnytt.nu/sovmask



kram anna



2010-05-03 @ 15:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback