Fannicklas ute i världen..

Hihi, jag är med på sidan "Gustavs Serier"! Klicka på bilden för att kolla! =P
Länka till denna sida
Har jobbat sex timmar, i extrem värme!
Nicklas, Fabian och Tina spelade KM idag, inte jag.
Fabian kom tvåa i B-slutspelet (förlorade mot Affe) och Nicklas mötte faktiskt sin nemesis Christofer "Dacke" Dacke och VANN!
That is huge! Tyvärr förlorade han mot Leif i semin, 3-1.
Här är våra pokaler från i måndags: (Nicklas trea i "Under 35" och jag kom etta i "Damklassen")
Min är den stora =D
Fyra dagar helg. Inte så mycket inplanerat.
ÄLSKAR den här: (påminner om favoritspelet Wonderboy in Monsterworld)

Kommentarer
Postat av: Fabian

1. videon är verkligen sjukt likt Wonderboy, to the point att man undrar om det inte är exakt samma spelmotor 2. att Nicklas vann mot Dacke var sickkkkkkkkkk!! Ganska sick var det om det inte framgick.

2010-05-21 @ 03:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback