En helt vanlig onsdag

Anledningen till att jag ens skriver ett inlägg om idag är att jag har en så fin bild på Nicklas när han äter hamburgare på vår grill i Hallonbergen. =)
Där åt vi nämligen efter att han mött mig på jobbet och innan vi skulle på pingismöte.
På mötet pratades det om vilka som kommer spela i vilket lag nästa år. Småintressant.
Sedan hem och spela massa "Gears of War", "Prince of Persia: The Forgotten Sands" och "Super Smash".
På kvällen stekte vi upp resterna från grillningen och åt med potatissallad. Det. Var. Gott.
5½ timmar jobb och sedan frihet! Galara (jobbat på BK i 5-6 år) slutar nästa vecka! =( Nooooo!
Snart läggdags

Kommentarer
Postat av: Fabian

Så vad bestämdes med lagen?

2010-05-27 @ 03:10:22
Postat av: Anonym

ville du sluta frivilligt?

vad händer nu?



mvh anna

2010-05-27 @ 12:18:00
Postat av: Fanny

Får prata om det sedan Fabi Babi.

Till Anna:

Galara Chahin, en tjej på mitt jobb, HON ska sluta, inte jag! =P

2010-05-27 @ 17:30:28
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Anonym

assåååå haha

läste för snabbt



va bra,du verkar ju trivas bra o så! o har roliga jobb-serier

mvh anna

2010-05-27 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback