Dagen som varit

Inte skrivit på ett tag. Vad händer? Not so much.
Fick reda på, igår, att jag skulle öppna idag på morgonen. Usch!
Det var längesen jag var uppe så tidigt.. Gjorde lök, sallad m.m.
OB idag! (Jobbade längre pass än vanligt också ;P)
Migrän =(
Här är en gammal bild på mig och katten Silvia, visst är vi söta! ^^
Kollade igenom min gamla spelblogg (ska börja skriva en ny) på Cowabunga.
Här är ett utdrag:
"Hade en redovisning i debattform i skolan idag där vi pratade om underhållningsvåld, alltså film- och tv-spelsvåld och hur det påverkar samhället. Haha, som inbiten älskare av fightingspel krossade jag och killkompisen den andra sidans "eftersom-spelen-har-blivit-mer-brutala-och-verklighetstrogna-ökar-brottsligheten". Jag menar, mig har det inte påverkat negativt iaf =D" 2007-02-20
Det råkar vara 6 dagar innan jag och Nicklas blev ihop! =D
Jag hittade också den här strippen: (ingen aning om var den är nu..)
Såhär såg spelhyllan ut då (naaw):
Nu har vi spelat Gears of War (började om på en ny omgång igår), sett Battlestar Galactica och käkat äggmacka och druckit o'boy. Min migrän har gått över! *änglakör som sjunger "Hallelujah"!*
Nicklas satt med stackars Tina på akuten i 1½ timme idag. Magkatarr är inte roligt.. =(
"Söndag" idag, det går en massa filmer på TV, hmm...

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Seriestrippen är verkligen rolig! Dessutom ligger den väldigt nära verkligheten. :P Synd att den har försvunnit så att du inte kan scanna in den på normalt sätt.

2010-05-14 @ 14:40:28
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Fellie

StriPPen: classic!

Nicklas- du är en pärla!

2010-05-15 @ 11:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback