Bowling

Dags för "Mästarnas mästare"!
(Tävlingen där jag, Nicklas, Adam och Martin möter varandra i 10 olika sporter/grenar och ser vem som kan ta hem flest poäng. Ettan får 3 poäng, tvåan får två poäng, trean ett poäng och fyran noll poäng.)
Ikväll var det dags för BOWLING!
Efter jobbet drog vi alltså till Sundbybergs Bowlinghall (där stötte jag på en polare från Falköping, som bara idag var uppe i stan, och bowlade. Jättekul!) Vi fick bana 11, och var ensamma på den delen av stället. Härligt!
Första striken ;)
Jag höll på att hämta upp på slutet, men det lyckades inte.
Martin vann med 250 poäng (han har 6 poäng efter två grenar), Adam kom tvåa med 248 poäng (!), jag kom tre med 206 poäng och Nicklas kom sist med 204 poäng. (De tre sistnämnda har 2 poäng var i den totala räkningen). Vi spelade bäst av två omgångar, som bestämt från början, därför låter poängen så höga ;)
Det var la sköj grabbar! Boule (om jag förstod det rätt) nästa!
Hade inte ätit sedan tvåtiden, så Nicklas lagade mig makaroner och falukorv när vi kom hem kl. 22.30! <3
Japp, det är läggdags. Bon nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback