Sovmorgon imorgon!

Moahah, för EN GÅNGS SKULL får jag sova imorgon bitti och Nicklas måste gå upp tidigt!
Jag borde tycka synd om honom, han måste gå upp vid 9, två timmar tidigare än när jag går upp till jobbet..
But I really don't! =D

Stod med både Jessica och Karro i kassan idag, niice!
Såhär ser min mugg på jobbet ut (för att folk inte ska ta muggen och hälla ut innehållet!):

Slutade 17, drog hem och käkade falukorv + ägg och potatis.
Drog till träningen lite tidigare än vanligt.

Det var bara vi och tre andra där.
Efter en hård timmes träning med övningar så spelade Nicklas poolspel med Affe, Rickard och Leif.

De körde två rundor och Nicklas vann båda matcherna mot Affe och en match över Leif.
Han spelade bra men fick inte till avsluten efter behag..

Hem och duscha, äta vitlöksbaguette och dricka te/cola.
Vi såg ett avsnitt av 30 Rock och nu väntar någon mysig film (hoppas jag). =)


Kommentarer
Postat av: Fabian

Grymt att gå 1-1 mot Leif, Nicklas håller på att bli en riktig best!

2010-03-05 @ 06:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback