Snö??

Vaknade jäätteförkyld. Under dagen har det dock försvunnit lite, men det gör fortfarande ont att svälja och näsan rinner m.m.

Man kollar ut genom fönstret imorse och ser detta:

Gaaah! När blir det vår? Jag har just hittat mina solbrillor och jag vill ha dem på mig!

Annars har jag varit duktig idag. Redigerat 60 strippar på datorn (förbättrat dem och gjort dem mer svart-vita, istället för grå), ritat två strippar, förberett en del.

Min stackars försummade pojkvän ska bli ompysslad nu, jag har en kladdkaka i ugnen och vi ska kanske se en film och mysa lite.

Inför tisdagens match börjar vissa saker klarna upp, men Nicklas måste anlända 1½ tidigare till träningen för att ingen verkar ha några nycklar! =/ 

Njuter av att vi har fått en router, av Nicklas mamma, som ändå inte användes.
Vår nätverkssladd var sjukt jobbig, och nu kan jag sitta med datorn var som helst i lägenheten! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback