Rena lakan, hemtelefon, bio!

Efter att ha varit sjuk en vecka är det skönt att tvätta (bränna) kläderna man sovit i och alla lakan man haft i sängen och bädda rent! =D

Även, en annan god nyhet är att vi lånade en gammal telefon av Martin för att testa om det går att ha en hemtelefon, vi har nämligen redan att abonnemang. Och ja, det gick bra! Nu kan vi äntligen skälla ut de där telefonförsäljarna som ringt de senaste 2 åren utan att få svar (och klockan 9 på morgonen none the less!)

Annars har Nicklas städat (efter hunden som åkte hem idag..). Diskat, dammsugit och varit såå duktig.
Sårhär förvirrad såg katten ut när hennes hörna med skålar var bortstädad:

Jag jobbade från 11 till 17 idag. Det var kaos. SÅ mycket folk. Usch!
Men, många timmar den här månaden, awesome. Vi ska åka bort över påskhelgen till Trosa, det ska bli kul.
Ta med oss Wii och New Super Mario Bros, We Sing, Mario Kart osv, spela pingis, se en massa film m.m.

Klockan 20.40 var vi på Medborgarplatsen för att se på bio med Martin, Simon, Martina, Filip och My.

Filmen var Shutter Island, en film jag inte ens hört talas om förrän idag. En skräckthriller.

Ska inte spoila, men den började väldigt lovande och efteråt så säger jag mest att den var... bra.
Jag gillar Mark Ruffalo. Något som säger otroligt mycket: Jag grät inte efteråt. So now you know.
Jag och Nicklas gick med Filip, Martina och My till Skanstull och de fyra förstnämnda tog fyrans buss hem.

Vi kom hem vid 00.15. Käkade lite rester av kycklingen vi åt till middag. Ska spela lite, kanske se någon serie.

Min fanclub på Facebook har nått 50 medlemmar på fyra dagar!
Såå himla kul! Tack till alla som visar sitt stöd! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

My?? shit var har jag sett henne... jag har ett extremt bra ansiktsminne.... kommer hon från gbg som jag tro????? nån gammal skola kanske.... hvitfeldtska i gbg???



mvh anna

2010-03-28 @ 13:01:24
Postat av: Anonym

annars har hon en dubbelgångare med samma namn ; ))



mvh anna

2010-03-28 @ 13:04:08
Postat av: Fanny

Om du menar tjejen på bilden är det Martina,

så tror inte det är din "My". ;) Men vad kul med en dubbelgångare! =P

2010-03-28 @ 13:29:14
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: susanna

jag har tittat på din nu får du titta på min -

http://dagens-nyhet.blogspot.com/

2010-03-28 @ 16:55:26
URL: http://dagens-nyhet.blogspot.com/
Postat av: Jesper

Sköna serier :D

Kom o kolla på mig och bandet den 11 April på Hary B James! Har smsat martina om det, skulle vara grymt :D

2010-03-29 @ 21:04:03
URL: http://myspace.com/bohemianlifestyletheband

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback