Packa!

Nu håller vi på att packa för fullt. Imorgon, direkt när jag kommit hem från jobbet,
åker vi nämligen till landsstället utanför Trosa/Vagnhärad.
Den här Nemi-strippen säger allt man behöver veta om Vagnhärad:

Idag stod jag 90% i fritös, men en timme i matsalen och lite kassa också.
Vi har fått en ny kaffemaskin på jobbet, den är jättefancy!
Här är jag och mina favorittjejer Karro och Jessica, när vi har rast =)

Vi kommer vara borta i 5-6 dagar, har tagit ledigt från jobbet. Vi tar med oss kissen i bilen, det brukar gå bra..

Annars, påsk snart. Hemsidan är på G, den borde vara igång nu i helgen! =P

Den här låten har Fabbes polare JXQ skrivit, vi lyssnar på den en hel del ;)
(Och med oss till landet ska vi ha "Mario Kart Double Dash" så Fabbe äntligen får köra Dubillac =P)


Kommentarer
Postat av: Fabian

Yeah I keep the paint purple like my drank (a like my drank!). Ses ikväll!

2010-03-31 @ 13:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback