Och vinnaren är...

Nicklas attendade en tävling på Facebook där man kunde vinna spelet We Sing och två biljetter till Dataspelsgalan.
Man skulle skriva vad som var ens drömframträdande. Vem sjunger och var?





SÅ JAG OCH NICKLAS SKA PÅ FINMIDDAG OCH GALA PÅ TORSDAG KLOCKAN 20.00! ^^

Det känns jättekul, man vinner ju aldrig nånting! Inte ens på Triss (och då känns det här mycket roligare)!


JAG är väldigt exalterad över We Sing. Man kan vara fyra personer samtidigt och det var många bra låtar! =D

Check this out liksom:
Amy Winehouse – Tears Dry On Their Own
Aqua – Barbie Girl
Blondie – One Way Or Another
Charles and Eddie – Would I Lie To You?
Chesney Hawkes – The One And Only
Coldplay – Viva La Vida
Culture Club – Karma Chameleon
Duffy – Mercy
Duran Duran Hungry Like The Wolf
Elton John with Kiki Dee – Don’t Go Breaking My Heart
James Morrison & Nelly Furtado – Broken Strings
John Denver – Take Me Home, Country Roads
Kaiser Chiefs – I Predict A Riot
Kylie Minogue – Loco-Motion
Lady GaGa – Poker Face
Lily Allen – The Fear
Madness – Our House
Meatloaf – I’d Do Anything For Love (But I Won’t Do That)
Moloko – Sing It Back
One Republic Featuring Timbaland – Apologize
Pussycat Dolls – Don’t Cha
Roxette – It Must Have Been Love
Shampoo – Trouble
Spice Girls – Wannabe
Sugababes – Girls
Tasmin Archer – Sleeping Satellite
The Automatic – Monster
The Police – Every Breath You Take
Tom Jones – Delilah
UB40 – Red Red Wine

Så det blir SUPER!

Annars ikväll har vi spelat mycket Army of Two, ritat, sett på TV, tagit det lugnt.
Match imorrn, jobbar till 19.30, när ska jag raka benen =S...


Kommentarer
Postat av: Fabian

Vet ju redan att han vunnit, men hade inte sett den låtlistan. VERY nice! Ser massvis med låtar där jag definitivt kommer rocka till :) Poker Face, inte minst!

2010-03-17 @ 02:30:37
Postat av: GudModerOst

Jag visste att han skulle säga sådär. Jag sa att han skulle tycka den var nice och då sa han bara "Titta på komentarerna" med basröst!

Men GRATTIS!!!!! Jag hoppas att ni kommer ha kul och att ni tar med er mat hem till oss :p

2010-03-17 @ 10:00:24
Postat av: Adam

Grattis! Det är ju roligt när man faktiskt vinner något, precis som du skrev.



Att det var en massa bra låtar var väl dock en överdrift. ;) Jag kan sträcka mig till att det var en bra låt (Meat Loaf), annars såg det tunt ut. :P

2010-03-17 @ 10:51:18
Postat av: Thomas

Grats :)

2010-03-17 @ 15:59:12
Postat av: Fanny

Adam, det är många bra låtar att SJUNGA till, dööh! ;)

2010-03-18 @ 18:22:31
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Barkis

Grattis! Kicki skulle verkligen ÄLSKA detta! Jag kan däremot lova att vara tyst....

2010-03-18 @ 19:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback