Lördag med film, förkylning, städning, chips och cola

Damn, jag blev jätteförkyld under natten, Nicklas som smittat mig >=/
Har legat i sängen mest hela dagen och ritat och haft mig.
Mitt på dagen blev arkadmaskinen reparerad och Nicklas åkte och hämtade We Sing hos Martin Lindell,
så det har vi testat!


Måste säga att jag inte var så imponerad, jämfört med Sing Star iaf.
Det klart att det är nice att kunna vara fyra personer,
men man ser inte på skärmen var nånstans man ligger när man sjunger,
så det är väldigt svårt att träffa rätt ton, eftersom man inte vet om man sjunger för högt eller för lågt. 
Gemensam highscore-lista för alla låtar också! =(
Men men, vi ska såklart testa mera när jag blir frisk!

Annars, sett en massa film:


Nicklas har varit duktig och rengjort Astro något grundligt!

Har snart läst ut Harry Potter och Fången från Azkaban, så vi kan se filmen!
Dill- och gräslökchips med dipp, lite Army of Two (började om på högre svårighetsgrad).

Pingismatch på tisdag. Väcker massa problem:
1. Kommer jag hinna bli frisk tills dess?
2. VEM ska spela i vårt lag istället för Adam?
3. Vi måste se till att få skjuts (Nicklas pappa brukar vara chaufför)
4. Kommer jag kunna sluta tidigare (ska egentligen sluta 19.30, matchen börjar 19.15)
och VEM ska ta över mitt pass i så fall?

Kvällen är ung för oss nattugglor. Vi hittar nog på något innan läggdags. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Fabian

Låter som massa problem. Kan även tillägga att min dygnsrytm säkert kommer vara lite på gränsen ;) Men det blir säkert bra. Hoppas prylarna löser sig, synd även att spelet suger.

2010-03-21 @ 02:44:20
Postat av: Astrid Bolund

Tycker mycket om det du skrev! Skojigt att se en del bra saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-09-23 @ 18:58:20
URL: http://royalorchidholidays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback