Lite smått och gott

Runt bröllopsförberedelser, snitt-making, födelsedagar och treårsjubileum har vi (jag) haft migrän, båda har varit lite förkylda m.m.

Vi öppnade till exempel inte våra treårspresenter förrän igår. Jag fick första säsongen av "30 Rock", yay!

Nicklas fick ännu en tröja av mig (He loves them). Denna med Gears of War 2-motiv.

Vi åt pizza och kebabtallrik och såg "The Lost World" och ett avsnitt av "30 Rock".

Spelade lite gamla goda Mega Drive-spel också. Klarade Toejam and Earl på 1½ timme,
battlade mot varandra i Sonic 2 m.m.

Den här fina profilbilden har Nicklas på Facebook ^^

Annars, rekordmånga var inne igår, ville se bröllopsbilderna. Statistiken för Februari ser ut så här:



http://utvaldafavoriter.se/?b=121

Nicklas är för tillfället hos Martin, som flyttat i helgen, och hjälper honom med lite prylar.
Jag har kategoriserat och numrerat varenda Fannicklas-stripp jag gjort, ska lägga upp dem på en lite proffsigare sida är det tänkt. Jag kommer göra min 150:e stripp idag! =D

OS-medalj-tävlingen vann defintivt Fabian med sin gissning på 8 medaljer till Sverige, varav fyra guld.
Vi andra var lite mer pessimistiska.. Bra jobbat Fabie!

Vi såg hela avslutningsceremonin inatt, det blev sent i säng =S
Varje gång någon kändis gick upp var det typ "Är DEN kanadensare?!", hehe.
It's been fun though, jag gillar Anja.


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Tröjan är awesome, baby! Tack så mycket. :)

2010-03-02 @ 16:19:43
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback