Födelsedagsfirning!

Vi kom till Fridhemsplan vid 17-tiden. (Skyndade oss dit eftersom Felicia och John anlände tidigt).
Vispa grädde, snacka lite.

Middagen serverades av födelsedagsbarnet själv, oxfilé Provencale (vitlökssmör).

Jag hade bakat tårtan, som vanligt, och den bestod av glutenfri sockerkaka med ett lager av jordgubbssylt och vispad grädde på toppen.

Min fader fyller den vördnadsbjudande åldern av 71 år.
(Alla kommer ihåg bilden jag ritade av honom tidigare på dagen: =P)

Här är han med tårtan och sina presenter. Av mig och Nicklas fick han filmen "Blazing Saddles" och av Felicia och John fick han någon random skitfilm som han aldrig sett (;P), och av mamma fick han en darttavla.

Det var trevligt och jag tror att pappsen är nöjd med sin dag. =)

(Tittut Mamma!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback