En smärtsam gummisnodd..

Igår jobbade jag till 19.30 och rusade hem till lagade makaroner med falukorv.

På kvällen började vi med ett stort pärlprojekt med männen från U.N.C.L.E.
Idag har vi kommit så långt som på sista bilden!

Vi spelade också World of Illusion, Micro Machines 2 och Quackshot (bland annat) till Mega Drive!

Idag har varit en bra dag i kassan. Jag, Kristin och Jessica hade en lek.
Vi hade alla en gummisnodd runt handleden, och sedan gällde det att snärta i varandras snoddar (utan att själv bli utsatt). Jessica ägde oss fullständigt. Tror vi fick in tre träffar på henne på 2½ timme...

Min arm såg dock randig ut vid dagens slut, MEN KUL VAR DET! ;D

Nu ska jag göra mig iordning och vi ska på middag hos syster Felicia och nyblivna svåger John.
Helg för mig annars, eventuellt jobb på lördag, men vi får se. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback