Kul med arkadmaskinen, shootertävling, jobb och hundvakter

Nicklas har imponerat alla och lagat arkadmaskinen själv.
Det var nämligen glapp i några (12) små sladdar. Så han klippte isär dem, tog bort det skadade, skalade bort plasten, tvinnade ihop koppartrådarna igen och virade runt eltejp. Eh.. WOW!
Och KOLLA vad fint det blev!

Så såhär glada blev vi när maskinen funkade igen:

Vi började genast att spela Snow Bros, Bomberman, Puzzle Bobble, Andro Dunos, Shock Troopers m.m.
Här är Fabbe, som kom över till oss efter matchen i tisdags.


På tal om shooters (Andro Dunos) så har Nicklas deltagit i en tävling i tre veckor då man tävlar om vem som kan få högst poäng på tre olika shooterspel. Man samlar poäng till sig själv, men också i lag.
Spelen var: Twinbee Yahoo, Eden's Aegis och Armed Police Batrider.
Nicklas och hans lag i rött:


THAT'S RIGHT! Han VANN! I'm so proud of him! <3 (och kolla vad många som deltog =O)

Idag började jag jobba igen efter förkylningen. Med lite näsdukar och halstabletter tog jag mig igenom dagen.
Stod och snackade med Karro, Kristin. Var både i kassa, broiler och board. Slutade 19.30.
Kommer hem och möter denna syn:

Jag och Nicklas ska nämligen vara hundvakter åt Felicias vovve Morticia tills på lördag.

Det är mest Nicklas som kommer gå ut, iaf när jag jobbar.
Jag gjorde en vältejpad låda med gosaker i till hunden. Kolla så glad hon blev!

På fredag är det inflyttningsfest, imorgon jobb (Nicklas träning). Det rullar på. Är (typ) frisk också! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback