1-årsjubileum!

Idag, för ett år sedan, föddes min serie "Fannicklas", som då kallades "Nick the Dick and I"
(Nicklas smeknamn i min familj är Nick the Dick, det står på alla hans julklappar =P)

Jag började med att lägga upp serierna varannan dag på fancy.filosoferar.se.
Bakgrunden som ni ser nedan är Nicklas söta försök att rita ett hjärta till mig på paint.
I fyra månader lade jag upp strippar, senaste var 6 juni.

(Kolla hur kort hår jag hade! Lite under axlarna =D)
Sedan var det ett uppehåll innan jag startade den här bloggen den 9:e augusti.
Vi har fortfarande några av de första stripparna på väggen:

154 strippar har jag ritat hittills, jag har en hel del inspiration kvar och Nicklas säger knäppa saker varje dag som jag gärna omvandlar till en förnedrande serie ;)

Jag vet inte hur jag ska fira, inte blev det frukost på sängen, ingen har bakat en tårta.. =(
Nu ska jag på lunch hos Nicklas mormor och morfar dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback