Lips!

Det gick bra att jobba. Falukorv till lunch, stod i kassan med Kristin, Anna, Ida och Malin (ny tjej).
När jag kom hem så käkade vi kyckling med potatiscroquetter och paprika/chili-sås.
Sedan hämtade jag ett DHL-paket innehållande detta:
Wohoo! Anledningen till varför vi ens köpte "Lips" från Tradera var att vi upptäckte att man kan ladda ner låtar av Elton John. Så det ska vi (Crocodile Rock!).
Under tiden kommer jag sjunga bland annat låtarna Video Killed the Radio Star (The Buggles), Tainted Love (Soft Cell), More Than Words (Extreme) OCH I Get Around med The Beach Boys! =D
Synd att vårt sångpar Fabbe och Tina åkte till Göteborg imorse, jag är rädd att Nicklas inte kommer vilja utmana mig mer efter mitt femtonde "Big Bang" (högsta rankingen, tror jag). ;)
Men lycka till säger vi till dem som ska spela SM (!) i Magic the Gathering!
Min skönaste kväll på veckan, torsdagar. Har fyra dagar helg framför mig, får se vad som kan tänkas dyka upp. =)
Eh, right, en annan sak också. Vi har äntligen fått igång den så kallade "Red-boxen" till arkadmaskinen vilket betyder att vi nu kan spela pärlor som Tetris, Pac-man, Donkey Kong, Lemmings, Mortal Kombat, Esp Ra De och mycket mer! A-W-E-S-O-M-E!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Vad tusan kostade den där arkadmaskinen och vart ni tag i den? :)

2010-06-17 @ 21:57:43
Postat av: Fanny

Köpte den av en polare för 4000 kr (billigt..). Säg bara till nästa gång du är i huvudstaden Thomas ;)

2010-06-18 @ 00:19:03
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Jonas

Ropa när det blir killscreen!

2010-06-18 @ 06:57:58
Postat av: Thomas

Säga till? Jag vill inte köpa den av er :P

2010-06-19 @ 13:38:33
Postat av: Fanny

Nä, men du kan få SPELA på den iaf, Thomas! =P

2010-06-19 @ 13:43:37
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback