My knight <3

Hade en massa skoj på jobbet idag. Först fritös, sedan stå etta på board (= YAY) med Solvita och Helena.
När Maria stod etta och jag tvåa så sjöng vi en massa allsång, så starkt att gästerna hörde =P
När omklädningsrummet var nersläckt så lyckades jag gå in i det, gå stegen fram till mitt skåp och sätta in nyckeln utan att behöva ljus. Då har man gjort det många gånger.. =D
Klockan 19.30 kom en ståtlig riddare på sin stålhäst och räddade mig från jobbet!
Vi gick på promenad och åt glass i Observatorielunden.
Resten av kvällen har jag lagt upp lite bilder på Facebook från maj. Kolla nedan:
http://www.facebook.com/album.php?aid=179971&id=524242680&l=a240820d12
Sjunga massa Lips (och låsa upp 10 achievements), spela Trials och se på TV.
Äggmacka med kaviar på kvällen och se på Arkiv X låter bra tycker jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback