Lots and lots of games..

Jösses. Först fick vi Lips och sedan började boxen till arkaden (innehållande över 200 spel) fungera.
Det roliga är att vi inte alls satte oss och började sjunga "U Can’t Touch This" eller "Don't Phunk with my heart"
utan vi tog de trådlösa mickarna och började spela The Beatles: Rock Band istället! =)
Det finns en achievement att man ska klara alla "Double Fabs", vilket betyder att vi ska sjunga i två stämmor samtidigt.
Nu har vi klarat ALLA låtar utom två! Wohoo! (Även om det betyder att vi klarade "Ticket to Ride" genom att jag spelade in EN svår ton i 30 sekunder på mobilen, och att han spelade upp den vid rätt tillfälle och höll micken mot högtalaren =D)
Annars har vi mest bara suttit och plöjt igenom alla spel till Astron.
Lustigt nog satt jag och fastnade vid Tetris i 1½ timme igår.. =P (som om jag inte spelat nog med Tetris på sistone..)
Vi testade pyttelite Lips idag. Laddade ner "Crocodile Rock" och sjöng.
Jag blev genast på plats 445 i världen! =D (och missade en hel del!)
På "More than Words" fick jag över tre miljoner och blev "Big Bang"! Äntligen något jag får vara bra på..
Ikväll ska vi åka till Jonas och Erika och spela lite Buzz och brädspel (för en gångs skull =O).
Att klara "Ticket ro Ride" har tagit mest hela dagen, vi är efter i planeringen.
Nu snart ska vi käka pasta med kyckling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback