IKEA + kinamat + spelkväll!

Det gick bra att tag tåget till Sthlm imorse (12.36 = tidigt).
Efter att ha käkat en cheeseburgare från BK åkte vi till Barkarby - hämtade upp Jonas i Spånga - för att gå till:
Och när jag säger gå, då menar jag gå. Varför vänta på en buss i 9 minuter när man kan ta en trevlig 25-minuters promenad? =P
Jonas köpte en soffa och en tv-möbel, jag och Nicklas lite småprylar bara (och plockade nog på oss mer än vi tänkt från början, traditionsenligt).
Det tog sin tid. Därefter var det en station hem till Jonas, så dit drog vi.
Köpte med oss kinesmat hem. Jag tog wokad kyckling med cashewnötter och Nicklas tog biff med bambuskott, lök och purjolök. Eh, yummie!
(Vi såg på Family Guy när vi åt, inte fotboll.. =P)
Efter maten blev det "Fat Princess", "Guitar Hero: World Tour", "Punch-Out" och "Super Mario Galaxy 2".
Vi gick vid 21.30. Hem och packa upp prylarna!
En kudde till Nicklas, två ölsejdlar (för cola of course), värmeljus, batterier, lågenergilampor, handdukshållare, hushållspappershållare och en skopa till bål (soppslev)! Flera användbara saker =)
På senkvällen har vi spelat en massa "New Super Mario Bros Wii" och ätit mackor och sett på "Mayday".
Vi hade hyrt "The Host" från Casablanca, men den laggade så mycket att den inte gick att se! >=(
Imorgon väntar pyssel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback