Husmanskost och nya spel!

Spelade innebandy och pingis igår. Gjorde en minitävling med Nicklas, Fabian och Tina.
Priset var en läsk så alla kämpade för bara livet. Nicklas och Fabian vann 5 matcher var efter två omgångar så de spelade final.
Nicklas vann med 2-1, wii!
Action när jag upptäckte att min mobil var borta efter träningen!
Kolla i jackan, väskan, Nicklas väska, shortsen, inne i hallen och TILL SLUT hittade vi den inne i grillen där vi åt middag =S
Idag har jag jobbat i kassa, slutade klockan 17.
Till middag åt vi falukorv, vita bönor, stekt ägg och potatis.
GameStop har rabatt på en massa spel. Vi fick tag på Alone in the Dark och Bionic Commando för 58 kronor! NICE!
Imorgon blir det grillning med Martin, Fabian, Tina och en massa andra människor. Trevligt trevligt!
Nu sitter jag och ritar lite och Nicklas har provat en massa Bionic Commando. Jag uppfattar det som bra, men måånga svordomar på grund av för få checkpoints.. =/

Kommentarer
Postat av: Sanslös

Haha, vad otroligt lika de ser ut på framsidan.

2010-06-26 @ 13:04:08
URL: http://www.sanslos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback