Glassiiigt!

I torsdags kväll efter jobbet fick vi bilskjuts till landet, med katten.
Vår stuga väntade på oss =)
Köttfärssås och spagetti + "Inside the Actors Studio, med The Simpsons".
Igår hjälpte vi min far och min morbror att flytta mormors prylar till hennes nya lägenhet på ett ålderdomshem.
Vi var några happy helpers som hjälpte till!
Efter flytten gick vi in i centrum i Trosa och shoppade ett Kubb-spel, bytte en klänning till Tina och åt korv med bröd på Krille's.
Stod på parkeringen bakom Krille's och väntade på skjuts..
Väl hemma blev det en lång omgång Kubb!
Jag och Nicklas var i lag!
(Tinas nya klänning!)
Tina hade förberett en en lek. Först svarade vi på frågor som "Vem lägger sig först?", "Vem är säkrast?" och "Vem kan ta mest i munnen" och väljer då Fanny, Fabian eller Nicklas. Sedan gjorde vi grenar som passade till påståendena. Typ: Vem kunde bädda en säng först, (lägger sig först) m.m. Nedan skulle vi få ner en penna i en flaska och ha en tennisboll i en strumpa och få ner en bana med flaskor på tid.
Sedan får man poäng om man gissat att personen som var snabbast skulle ta hem grenen.
(Till exempel var Nicklas snabbast, men eftersom han gissade på mig får han ändå inte poäng =S)
En gren var att suga i sig ett godissnöre så snabbt som möjligt ("Vems tunga är snabbast?")
Det var kul! Fabian vann!
Sedan var det en hel del We Sing! Jag har officiellt förklarat spelet krig. Den är helt ologisk i sitt poänggivande.
Ibland får man 0 poäng för "Perfect" men 300 poäng för "Great". Jag längtar hem till Sing Star! =(
Med lagom många promille dansade och sjöng jag och Tina "Poker Face" med Lady Ga Ga.
Jag tiltade rejäält.. (Video coming up =P)
Sedan gick vi upp från stugan. Nicklas leker Alan Wake med sin ficklampa! (och gjorde ett rätt rasistiskt skämt om Tina, något om att det inte gick att boosta henne!) =D
Nu har jag äntligen kommit ifatt. Så slipper jag peppra med 400 bilder i taget..
Idag vet jag bara att vi ska spela en massa kubb, dart, pingis, sola och ha det nice!
Trackback