Angus Bacon & Cheese, innebandy och "Trials"!

Jag har stått på board med Sylwia och Solvita idag och haft jättekul.
Jobbade 11-17 (bra pass), och sedan kom Nicklas och mötte mig och vi käkade tillsammans.
Gå till Gamestop i gallerian för att plocka upp några Gamereactor och sedan direkt till Hallonbergen för att spela innebandy.
Många var där idag! Vi spelade 3 lag, med tre spelare i varje. Jag och Nicklas var aldrig tillsammans =(
(but I bet he wish he was, med tanke på alla blåmärken han fick av min klubba, moahaha)
Det var kul att se bröderna Barklund bufflas! =D
Jag var trött och hade ont i ryggen efter arbetspasset och gjorde väl inte alltför mycket bra. (Inga mål)
Trötta pojkar efteråt..
Sedan var det dags för pingis. Jag och Nicklas spelade länge, sedan kom Fabbe & Tina. Då spelade jag, Tina och Rose. Det var kul! De är såå duktiga! =)
Vi kom dit klockan 18 och drog 21. Uff! Tröötta!
Hem, duscha, spela det nyinskaffade spelet "Trials", käka kaviarmackor och dricka o'boy.
Bara en jobbdag till. 11.30-17.00. Får se hur det blir med helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback