Dag 3 (Fanny badar!)

Dagen började lite mulet.
Jag städade i kök och hus, Nicklas klippte gräset. Duktiga husvaktare =)
Smultronplockning, solning i trädgården tills vi kommer på att vi ska gå till vattnet och sola istället.
Vi tog med oss två madrasser, tre handdukar, kortlekar, franskbok, block och pennor till mig, päronsaft, Ballerinakakor, Tutti Frutti, fruktnappar, kanelbulle, muggar, boll, bok till Nicklas m.m.
Det såg ut som om vi skulle åka på semester =D
Det var supervarmt och (mestadels) soligt. Mysigt på Missneön!
Det tog tusen år för mig att komma i (då hade Nicklas redan hunnit gå upp och torkat) men när jag väl var i var det SÅÅ skönt!
Roligast var att kasta boll i vattnet! =D
Fabbe dök upp på kvällen, han kommer stanna här resten av tiden.
Jag lagade spagetti och taco-köttfärs till oss alla.
Fabbe blev förtjust i The Misadventures of P.B Winterbottom (I mean, who wouldn't?) och vi spelade lite Guitar Hero: World Tour också. Pingis på kvällskanten, härligt. Nu går det en rysare ("One Missed Call") på TV.
Har varit en bra dag!
(Vi har hittat en WebCam på vår dator!)
Trackback