Ut på landet!

DAMN jag blev glad idag när jag lyckades byta bort mina pass på onsdag och torsdag så att jag och Nicklas kan få skjuts ut till landet med katten imorgon. Päronen ska nämligen åka på semester så huset kommer vara tomt.
Vi håller på att packa som tokiga här. Allt ska med! Xbox360, Wii, massa spel, filmer, serier.
Fantiserade hela dagen om alla roliga saker vi kommer göra i över en vecka!
Sola, bada, läsa, spela fotboll, pingis, kubb, dart, brännboll (med vårt nya Dead Rising 2-brännbollträ som vi fick av Jonas!), tv-spel, kort, Hot Dice, grilla, äta gott, dricka cola, cykla, promenera, jogga, rita, se på film och mycket mera! WOHOO!

Kommentarer
Postat av: Fabian

Om du hinner innan de åker, så kan du väl säga att "kylen" de köpte stannar på 15-16 grader och är fullständigt värdelös. Ha det så kul i övrigt!

2010-07-07 @ 18:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback