Skärgårdsbåt med jazz

Vad glad jag blev när Vicky kom vid 16-tiden och frågade om jag ville sluta klockan 17 istället för 19.30
Genast ringde jag runt och ordnade så att vi åkte på en skärgårdstur klockan 18.30.
Min far spelar piano i Sveriges Jazzband och uppträder varje tisdag på båten Gustavsberg VII.
Vi tog ett par platser längst fram och lyssnade på musiken.
Skönsjungande Christina Gustafsson var gästartist.
Blidösund tävlade med oss.
Vi hade ätit varsin cheeseburgare till middag, men de där ost- och skinkbaguetterna såg så goda ut att vi inte kunde motstå en ;)
Här har vi Tiger och Elin Woods (eller kanske bara sistnämndas nu) enorma villa. Tyvärr ingen topless kändis att fota.. =P
Vi kom till Strandvägen vid 22.30.
Kvällen var varm och skön. Vi gick hem hand i hand. <3
Nu är vi hemma och myser, ser Phone Booth på TV. Imorrn jobb 11-17. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback