Leaving.. On a jetplane!

Är redan färdig med jobb"veckan". Fyra dagar ledigt.
Igår stod jag bara i en varm kassalinje och sjöng och flummade med Kristin, Ida, Linda och Susanna.
Idag har vi endast hunnit gå upp, käkat kokt korv med bröd och spelar nu Gears of War 2. Det är en specialgrej i helgen som gör att man får tjugo gånger mer experience än vad man får i vanliga fall. Det betyder att det blir väldigt mycket lättare att få en hög level. Vi har redan gått från level 26 till 43 sedan igårkväll =)
Den här skulle jag älska att ha på vår bröllopstårta, bara att det borde vara han som släpar bort mig, haha =D
Ett fel på bilden är förstås att GoW inte finns till Playstation ;)
Det var ingen innebandy i onsdags och bara Affe, Tommy och Frank var där. Jag och Nicklas körde lite övningar själva. Ikväll åker vi (med 20.05-bussen) till Nicklas landsställe i Rimbo och stannar tills på söndag. Ingen sjö, men ändå skönt med avkoppling, ritande, spela kort och vi kommer ta med oss en Sega Mega Drive + lite spel.
Ha en bra helg allesammans! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback