Hyra film, tacos och Resident Evil 5

Städade efter igår, tonade håret, käkade pannkakor till lunch.
Ut på utflykt. Handla mat och hyra film på Casablanca.
American Psycho och Eagle Eye
Håret ser lite roligt ut, men det är iaf ungefär rätt färg =P
Vi lyxade till det med köttfärsen och åt tacos till middag. Såg Eagle Eye.
Su-hupergott!
Vi har laddat ner/köpt ett kapitel i Resident Evil 5. Man spelar som Chris Redfield och Jill Valentine när de smyger omkring i Ozwell E. Spencers hus och letar efter ledtrådar om var Wesker kan vara.
Det var sjukt kul (och läskigt!) Vi har spelat på normal och veteran, next stop: Professional.
Nu spelar Nicklas Gears of War 2 online, tidigare med Onthehortbus, det var kul att kolla på ;)
Jag försöker hitta något ätbart i huset utom morötter. Lättare sagt än gjort..

Kommentarer
Postat av: Sanslös

Haha, jag hade precis spelat Left 4 Dead 2 i flera månader och så skulle jag gå över till Gears 2. Kände mig långsam och extremt dålig. :D It was fun, though!

2010-07-19 @ 14:20:52
URL: http://www.sanslos.wordpress.com
Postat av: Cleareyes

Resident Evil 5 verkar grymt. Kul att man känner igen sig på bilderna, rätt del av stan :-)

2010-07-20 @ 17:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback