Halvblodsprinsen

Hemma i stan.
Promenad igår, leta efter en icke-semesterstängd frisörsalong. (Det var inte det lättaste)
Vi gick Karlbergsvägen från Odenplan till S:t Eriksgatan till Fridhemsplan.
Vi fikade på Thelins. Då hade jag redan klippt mig.
Till Daglivs och köpa bleknings- och toningsmedel.
Martin kom vid femtiden och lånade vår Wii. Han ska ut på landet i en vecka.
Laga kycklingknyten till middag. Nom nom!
Tog en sväng till Buylando när vi gick hem från Fridhemsplan.
Antingen hyr vi Harry Potter och Halvblodsprinsen för 50 kr (är inte medlemmar längre..) eller så köper vi den för 49 kr. Vi köpte den och tittade på den när vi åt.
Nu har jag nästintill blont hår (i massor av konstiga vågor av rött och brunt).
Jag kan inte visa mig ute så Nicklas är nu och köper cola =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback