Hallonpaj!

Vi fick med oss massor med hallon från Rimbo som nu kom till en bra användning.
Vi gjorde en vanlig paj och en glutenfri (till svågern John).
Vi åt med vipsad grädde, det var väldigt gott! (tyckte till och med jag, som hatar paj)
Annars har jag bara legat till sängs idag, oduglig, med migrän. Nicklas har cyklat och städat och diskat.
Jag är inne på min tredje dag på bokserien jag läser. Ska se hur lång tid det tar mig att läsa 47 böcker. Nu är jag på nummer 4. Imorgon åker vi (tidigt!) till Trosa med Martin och Adam. Vi ska utöva några fler grenar i Mästarnas Mästare. Nu packar vi för fullt, kollar på tv, pysslar.

Detta anlände idag i posten. Vi gjorde en byteshandel med en snubbe. Han fick Bionic Commando och vi fick The Saboteur. Vi var färdiga med vårt spel, så det var bara bra. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback