Spånga Poker Night!

Det var dags igen för en pokerkväll i gott sällskap i Spånga! Trots att båda haft ont i huvudet och legat och gömt oss under en filt hela dagen drog vi oss ut i kylan och åkte till Jonas.

Inte lika många som förra gången, in fact, fyra personer allt som allt. Lättare att vinna alltså! =D (Men också, färre priser att vinna..)


Första omgången vann ingen mindre än JAG!
Äntligen fick jag tillbaka guldmedaljen från förra gången!

Min vinst bestod av tre tjugolappar, en paradisask, ett paket cigaretter, ca 11 kronor i småpengar och boken "Fans" av Fredrik Strage.


Andra omgången gick värre. Mycket värre. Jag åkte ut långt före de andra och spelade istället Rock Band Beatles på Playstation 3. Därefter kom Nicklas. Vi gick till pendeltåget innan de andra spelat klart.

Men jag fick det här MMS:et (så Jonas har ännu en gång tillskansat sig medaljen..) =D

Hem till Odenplan, käka fyllesnacks i form av en korv och hem och blogga! ;)

Ska jobba imorrn klockan 11 istället för Maria, som ska fira Australiens nationaldag.
Därefter är det käka med Nick, Fabe, Tin' och Anders på mitt jobb, därefter Avatar på bio. (Att Fabian lyckades övertala mig alltså..). DÄREFTER lite hänga-hemma-hos-oss-med-rock-band-och-fylle-lekar.
Astrevligt ikväll! Nu ska jag... Zzzzzzzz


Kommentarer
Postat av: Jonas

Trevlig kväll, snyggt spelat :)

2010-01-30 @ 21:09:10
Postat av: Thomas

Bo lite närmare ffs, ni verkar vara trevliga att umgås med ^^

2010-01-31 @ 16:32:57
Postat av: Fanny

Mäh! Ni får bo närmare! Du och Malin får flytta hiit! ;P

2010-01-31 @ 19:38:06
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback