Oh, you're no fun anymore..

Igår hade jag migrän, låg i sängen hela dagen och mådde jättedåligt.. =/
McDonalds-mat till middag, på kvällen åt vi ägg och macka med kaviar/majonäs. Det var mysigt.

Idag kom vi upp sent, jag var frisk, har duschat, hållit på med datorn, vi har städat, rensat tidningar, käkat korv med bröd och sett på Monty Python.


Igår hade Nicklas sitt betygssamtal och sista muntliga prov på sin franskkurs
(Vad hade du för förväntningar på kursen, har du uppnått dina mål du hade på kursen? Allt på franska..)
så den är absolut avslutad nu! Skönt tycker han. 
Han fick inte resultat från alla prov han skickat in förrän efter nyår och såhär ser resultaten ut:

Vi gick väl runt i hemlighet och trodde att han skulle få MVG, särskilt eftersom poängavdragen var väldigt stränga.
Brist på (eller fel) acksanger, undantag som inte står i boken att det är undantag, "de la" skulle vara "du" m.m.
Men man får ändå vara nöjd med ett VG! =D I'm so proud of him!

Nu ska vi göra oss iordning och åka på Nicklas pappas 50-årskalas!
Pendeltåg till Barkarby, där lokalen finns. Han fyllde år 09-09-09, och vi firade honom då, med presenter.
Det ska bli kul. Mest glad är jag att jag inte har migrän längre..
Kul med massa kommentarer på bloggen, keep it up! =P


Kommentarer
Postat av: Fabian

Är chockad att MVG, MVG, MVG, MVG, VG, MVG, VG, VG inte räcker till ett MVG på hela kursen. yikes.

2010-01-09 @ 18:17:43
Postat av: Anonym

Äggmacka är gott!!



Hur pengar lägger ni på mat/dryck/godis etc per månad ungefär?



ni äter goda saker och det är bla sånt som e skoj att läsa om tycker jag

få lite inspiration : )



mvh anna

2010-01-09 @ 22:41:17
Postat av: Fanny

Fabian: Eh, thank you! Är aningen förbannad faktiskt. Det är inte precis högskolenivå och deras betyg liksom..



Anna: För att svara på din fråga så kan det variera väldigt, men typ allt som blir kvar efter hyran går åt till mat och godis ;) Nä, men ett par tusen iaf. Ibland lyxar vi till det, ibland blir det falukorv =P

2010-01-10 @ 01:22:11
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: GudModerOst

Säger som Fabian, varför inte ett MVG? Sjukt dålit, Nicklas förtjänar ett MVG.

Och Du har redan ett MVG i min svarta bok. Så vad fan!!!

Vill ni att jag ska prata med dom? ;)

2010-01-10 @ 15:49:15
Postat av: Anonym

aaa :) men de e rätt

man ska unna sig och njuta!



kram anna

2010-01-10 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback