Ny layout!

Som ni kanske märker (dvs. om ni varit inne på denna blogg tidigare, annars, välkommen)
så har jag ändrat bakgrund och mixtrat lite med färgerna på sidan.
Jag är väldigt nöjd, rosa är inte riktigt min grej över huvudtaget så det var bra att få bort lite.
Min grej är dock att rita. (<---------------> Tadaa!)
Och ja, det tog mig en miljard år att få den klar. Tackar som frågar. Om inte annat från att jag kom hem från jobbet tills att jag ska sova nu, 02.15. Cheeses..

Jag har dock hunnit med en promenad med Nicklas och vår tillfälliga hund Morticia.


Idag var det helt CRAZY på jobbet. Broilern, vår grill, gick sönder, så under 1½ timme hade vi INGA KÖTT.
Typ; "Ni kan tyvärr bara beställa Crispy, Fisk och Veggie.."

Tidigare har vi haft slut på cola och pommes, då finns det vägar runt.
Fanta istället för cola, kanske morötter istället för pommes?

Värst var det dock när grillen kom igång igen då man hade 30 beställningar att göra på en gång (eftersom arbetsledaren sade till 10 minuter innan att det går bra att ta beställningar). Gaargh!

Träning imorrn, egentligen vill jag jobba till 21, men då kommer jag i-hinte spela bra på fredag..

So, vad tycker alla om bakgrunden?
Guten Nacht!


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Den nya bakgrunden är gryym! :D

2010-01-14 @ 12:41:20
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Anonym

FIN!!!



förresten va fint å långt hår du har

vad använder du för shampon å produkter? och hur tar du hand om det?



: )



mvh anna

2010-01-15 @ 01:12:15
Postat av: Anonym

ps. å vad e de för vit apparat man ser i bakgrunden hemma hos er??

ser ut som nån stor å dyr apparat man spelar på nöjelsfält typ, vad e de å vad kostar sånt?



mvh anna

2010-01-15 @ 01:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback