Kaallt!

Dagarna går åt till att ta på sig så många plagg som möjligt, krypa ner i soffan/sängen med täcke, filt, pojkvän och katt och försöka att inte frysa ihjäl!
Igår käkade vi kyckling, spelade klart Gears of War och hade det mysigt.

Till och med på jobbet har jag på mig långärmat under t-shirten (!),
och i tisdags frös jag, fast jag stod vid grillen! =O
Stod bara i kassan idag, flummade runt med Jessica.
Hem och mötas av potatis, bacon och ägg.

Jag har ritat lite, Nicklas har både klarat Assassins Creed och fått alla achievements! =D

Vidare har vi klarat alla låtar i Rock Band på sång (expert).

Mitt enda nyårslöfte, utom att jag och Felicia kom överens om att vi skulle ses oftare, var att jag skulle JOBBA MER. Felet är bara att inför jul anställdes 10 nya och 1 gick..
Nu vill alla ha tider, så jag jobbar inte förrän om fyra dagar igen. Ska försöka göra det bästa av den tiden.
Kanske söka jobb åt Nicklas, hjälpa honom plugga till körkortet, rita, spela, mysa m.m.

Nu ska jag få liv i Nickie, som har somnat i soffan.. =/


Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag såg dock att du missade 20g i AC1 :)

2010-01-07 @ 21:46:23
Postat av: Nicklas

Måste spela om spelet för att få dem. Kanske jag gör någon gång i framtiden. Såg att du inte hade så många poäng totalt. Antar att du precis skaffat en box, vad tycker du än så länge?

2010-01-08 @ 02:39:34
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

vad mysigt :D

2010-01-08 @ 03:11:14
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Thomas

inte direkt länge nej, fick den i mellandagarna. Så har inte så mycket än, har ju 360'n för exklusiva titlar till den. Vid multiformat så blir det ps3. På ps3an har jag dock 9 platinums trophys. (Klarat alla andra utmaningar stuff.) Och det är helt ok, jag gillar dosa mer och mer, men inte början var jag bra fundersam vilken knapp var vilken, speciellt vid quicktime events :D

2010-01-08 @ 18:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback