Jobb, match, dator, soova

Gick upp imorse för att hinna ringa ungdomsmottagningen-med-bara-två-timmar-telefontid-per-dag för att boka en tid. Men nej, om det så gällde MITT LIV, så fick jag inte någon tid förrän om TRE veckor..

TACK SÅ JÄVLA MYCKET.
Den här lappen som väntade mig när jag kom hem från jobbet igår (då Nicklas var på träning) för mig iaf glad att tänka på ^^

Anyway. Sedan gick jag till jobbet. Fritös, board, kassa osv. Hade bytt skift med Julia så att jag kunde sluta tidigare för att åka på match. Så dagen gick snabbt. Hem, raka benen, packa väskan, fixa frisyr, käka korv med bröd.

Fabian kom vid 18 och skjutsen strax därefter. Nedan kan du läsa om matchen.
Imorrn är det långpass, sedan hem till Felicia och John. På fredag är det Spånga Poker night, awesome! I helgen är det jobb och antagligen Avatar på bio och hänga med Fabbe och Tina. Don't even get me started on next week.. =S

Det är den här såsen brukar vi köpa, finnes i glasburk. Väldigt god!

Nu spelar Nicklas Bioshock (but not for long), jag är supertrött och ska lägga mig nu.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå tusen tack!!

(bilden på såsen)

mvh anna

2010-01-27 @ 12:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback