Jobb, Avatar + spel- och lekkväll!

Bytte skift med Maria (som bara jobbar i kök) och trodde att jag skulle få stå på board. Men icke. Bara kassa idag. Ass-hole-day apparently. Åt matlåda med spagetti och köttfärs till lunch. Klockan 17 kom Nicklas, Fabian, Tina och Anders till mitt jobb, och vi käkade mat där.

Därefter var det Avatar. Jag var tvungen att ta reda på vad all the fuss was about liksom.
I must say, tyvärr, att jag inte var så imponerad..
Alltså, 3D var ju rätt coolt, men filmen var a-halldeles för lång!
Dom drog ut allt i det oääändliga! Först efter 1½ timme kom man in i det och det blev lite action!
Nej, den kommer jag inte se om (på ett jävla tag iaf..). Tina grät tre gånger, jag grät endast en. Men till slut så ger jag ändå filmen 3 av 5 möjliga



Jag tyckte om mina nya glasögon iaf.. =P

Hem till oss och spela Rock Band Beatles istället!


Måste ju även ha en liten fyllelek. Vända upp korten på en kortlek och varje siffra har en innebörd. Några nykomlingar bara, såsom Sing Star-duell!


Jag och Fabian möttes med den prestigefyllda "En helt ny värld" . Han Jasmin, jag Aladdin.

De gick vid 2-tiden. Det var en trevlig kväll!

Det känns som att jag kommer bli förkyld, har ont i halsen bland annat. Kan bero på att det var svinkallt i kassan idag. Min näsa rann och och det kom DIMMA ur min mun! Efter ett par timmar fick jag ta på mig en jättestor ful gammal kofta.. Jag var väldigt snygg =D
Nu ska vi sova!


Kommentarer
Postat av: Kaela

(sv) Jag köpte mina promarkers på Inex i gbg :)

2010-01-31 @ 21:16:21
URL: http://kaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback