I feel violated..

..and not in a good way!

Nä, men, jag försöker skrapa ihop så många timmar som möjligt den här månaden.
Verkligen, ta vilka timmar som helst. Och idag så var det lite folk att NÅGON var tvungen att gå hem. Det blev jag. Klockan 14.30! Snacka om ingen ryggrad...

Jajja, jag har iaf varit med Nicklas, pysslat om honom, ritat lite, börjat spela Gears of War II och Felicia kom förbi en timme och pratade lite.

Fabbe var här igår innan träningen och provade på New Super Mario Bros Wii, jag tror att det var uppskattat.

Träningen igår gick bra, har träningsvärk idag (good sign). Gått igenom hela säsongens matcher i huvudet, imorgon är förstås en väldigt viktig match! =O

Sitter och käkat macka och dricker o'boy, jag åt ingen middag.
Felicia har sökt till London Burlesque Show, HOPPAS att hon kommer med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback