Gamla skisser!

Jobbade över idag. Igen. Stod bara i kassa. Mycket folk, särskilt på kvällen..
Efter jobbet åkte jag inte och tränade utan träffade min moder och pratade lite och handlade toningsfärg på Fridhemsplan. Igår kom Nicklas till mitt jobb och vi käkade där
(mycket bra service av Hanna och Louise!).

Vi skulle åkt till Felicia och John, men sköt upp det till en annan gång. Istället var vi hemma och tog det lugnt, började spela  Resident Evil 5, från början, med de vapnen man har från början! Jobbigt att börja leta ammo igen (haft unlimited ammo de senaste 5 gångerna vi spelat igenom det..)

Nicklas har varit en flitig mus och rensat vår skrubb i köket. Det låg en massa grejer där.. Hittade bland annat lite gamla skisser. Kul att kolla på! Den första är från en serie jag gjorde som projektarbete i trean på gymnasiet. Den handlade om mig och tre kamrater. Här kan läsa lite serier från den om man vill: http://fancy.filosoferar.se/index/70130.html

Den andra är från min älskade serie "Nick the Dick and I", som jag startade i mars 2008 då jag lade upp en stripp om dagen på min förra hemsida. Har som bekant fortsatt med den här.


Nu sitter vi och dricker o'boy och käkar Njalla med kaviar ^^
Har tonat håret ikväll, får se resultatet imorrn..

Wow, en ledig dag imorrn. =O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback