Fanny, to the rescue!


Jag har just (vid 23-tiden) varit och hämtat Felicias hund på söder. Hon och fästmannen John har drabbats av matförgiftning och måste, minst sagt, vara nära badrum just nu.
Jag gav mig ut i natten, i kylan, på bussen (läste ut min bok, det var nice) och undsatte dem med sista säsongen på Arrested Development! Jag kom hem vid 00.00.
Lätt för mig dock att ta hunden eftersom jag slipper gå ut på promenaderna imorrn, det får Nicklas göra eftersom jag jobbar. HEHE!

Annars, hade en grym dag på jobbet. Ett par timmar vid hamburgerboard, sedan preppa
(typ göra sallad, tomat, lägga ost och saltgurka i kantiner) ett par timmar.
Sedan skura väggarna och dammsuga ventilen (m.m.) i fleera timmar. Sjukt soft och härligt!

Jag tränade inte igår, hade huvudvärk. Nickie var där och har träningsvärk idag =P
Nu ligger han med huvudvärk, stackarn. Jag pysslar om honom allt jag bara kan för jag är...
SUPER FANNY!


Kommentarer
Postat av: Fabian

Ganska freakiga ben du har i den där bilden!

2010-01-13 @ 12:02:49
Postat av: Nicklas

Du förstår inte perspektivet bara. Det är en jättebra bild.

2010-01-13 @ 12:28:20
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Felicia

Yes you are! Tack igen, supersyrran!

2010-01-14 @ 16:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback