Christian Bale

Tagit det lugnt hela dagen. Ingen bakfylla efter igår, men ändå skönt att ligga och glassa i soffan med Left 4 Dead eller en bra film. För tillfället råkar jag vara inne på skådisen Christian Bale.
Vi såg "The Prestige" förra veckan, en otroligt sevärd och speciell film som jag tänkte på i tre dagar i sträck.
Loove the movie!

Idag såg vi "Batman Begins" och "The Dark Knight".

Imorgon är det tvättid, pingis, städning, chili con carne, diskning osv. Vardagen kallar.. (suck)
Ska försöka jobba så mycket som bara möjligt den här månaden. Detta är listan över vad som händer i Februari liksom:
¤ 8/2 John fyller år
¤ 12/2 Fröken Frauke Presenterar: Razzle Dazzle!
¤ 14/2 Mamma fyller år
¤ 20/2 Nicklas mamma fyller år
¤ 25/2 Nicklas fyller år
¤ 25/2 Martin fyller år
¤ 26/2 Vi har 3-årsjubileum
¤ 27/2 Felicia och Johns bröllop

Jag har lagt in en annons, vars klickningar på den gör att jag tjänar pengar (hehe) och ni kommer även se
att vissa ord blir understrykna. Också nån slags sponsring. Får se hur länge jag orkar med det innan jag tröttnar.
Men, of course, gå in på alla länkar! ;)

Lönen kommer den 15:e och den kommer vara behövd..
Annars, not so much. Det kommer någon och kollar på arkadmaskinen i veckan, den har ju fått kortslutning =/
OTROLIGT viktig pingismatch på fredag. Jag vet, jag säger det varje gång, men den här ÄR viktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback