Lång, härlig ledighet!

Har varit ledig längre än på länge!
Vi har verkligen spenderat tiden bra. Lagt oss 5, gått up 13, käkat god mat, gosat och lekt och skrattat massor!
Nu har vi klarat alla banor, alla stjärnmynt på Super Mario Bros Wii. Känns lite trist..
Vi har börjat spela Gears of War (femte gången?)
Och ja, det har varit en heel del Assassins Creed II:

Eftersom spelet är för en person blir det för mig att titta på. Vilket är jättekul. Jag brukar rita samtidigt.
Men ett grymt jaekla spel är det! =D



Igår, söndag, var Martin över och provade diverse nya spel.

Vi är friska och pigga båda två. Jag ska bara jobba en dag imorrn, sedan är det ledigt onsdag.

Idag köpte vi ett SL-kort till mig på Fridhemsplan, mötte upp Fabbe och Tina och köpte pizza på Formaggio.


Åt hemma hos dom OCH gav äntligen Tina hennes julklappar, hon har fått vänta på dem =S

Ett bokmärke med magnet, en rosa tomteluva (nattmössa) och en Hello Kitty-vattenflaska.

För er som inte märkt det har jag börjat med ett nytt system till seriestripparna.
Varje vardag lägger jag upp en stripp. Stopp. Så tar inte förrådet slut så snabbt liksom =)

Såhär såg statistiken ut för December, inga drastiska förändringar:

http://utvaldafavoriter.se/?b=121


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback