Another week of work

Fast igår jobbade jag inte. Då gick vi upp sent istället, såg på film, spelade spel, rensade i hallen, diskade, städade, sorterade tvätt, rensade garderober, tvättade, manglade, vek, lade in i garderober osv.
Vi lagade kyckling med sweet and sour-sås och jasminris. Gott! =P

Idag däremot ska jag jobba. Börjar kl. 17. Vi har käkat falukorv och mos.
Funderar på om jag ska styra upp nåt kul innan jag drar..
Nicklas ska träna sen, jag hinner nog inte. MATCH IMORRN! =S


En ny feature på min blogg! Jag tar en person, skådis, karaktär eller dylikt och hittar någon som ser likadan ut. Jag har några bra idéer, men de flesta är nog ganska okända för de flesta läsarna..


Annars, jobb måndag, tisdag (till kl. 17 eftersom det är match på kvällen), onsdag, torsdag, fredag (förhoppningsvis), lördag och söndag. SEN är januari slut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå såg gott ut

har du recept på hur du gör med såsen

vilken sås. hur man gör åsånnt med den där sötsura



för de blir väll som sån där goo kinamat i restauranger typ`??



kram anna

2010-01-25 @ 18:25:17
Postat av: Nini

Go Zoë! De var verkligen lika, både till utseende och namn. Coincidence?

2010-01-25 @ 22:54:23
URL: http://litenpudel.blogspot.com/
Postat av: Fanny

Anna: Hehe, vi är nog lata vi. Det finns nämligen färdiga såser från Uncle Ben's: Sweet & Sour och även stark sås eller Hawaii, med ananas. Det är lite grönsaker och sånt i, smakar jättegott, så prova!



Nini: Hmmm, man kan undra.. Och vilket spel kom först..? =O

2010-01-26 @ 00:20:57
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Anonym

å perfekt ju!

köper alltid färgiga såser jag med!

tack för tipset!

men är dem i en burk? påse? tetra förpackning? eller hur funkar dem?

och steker du kycklingen och sedan häller i såsen när det nästan är klart? eller får såsen "koka med" från början?

kram anna

2010-01-26 @ 11:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback