Aaargh!

Wii, vilken trevlig söndag. Har spenderat den (som vanligt?) i sängen med sovmask och migrän.
Vi gick upp sent, käkade pannkakstårta till lunch.

Lite Super Smash, Left 4 Dead, glo på TV, disk, vila, käka godis, leka med katten.
Fanny med sin honungsmelon:

Nicklas har varit såå fin och tagit hand om mig hela dagen. Till middag lagade han favoriträtten kyckling, potatiscroquetter, sås, gurka, majs. Yummie! Tack älskling!

Damn, vi såg Pan's Labyrint (El laberinto del fauno). Den är bra! Brutal! Men bra.


Mest arg är jag över att jag inte hunnit rita nånting. På söndagar brukar jag rita 3-4 strippar.
Måndag nästa 2. Så har jag veckan covered. Now I got nothin'..
Anyhow, vi ska sova nu. Ser något program om en ung och en gammal komiker, som ska tävla i vem som är bäst, typ. Ledigt imorrn, träning (kanske) på kvällen, match onsdag.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback