Vinter-OS

Satt i fyra timmar igår och försökte logga in på blogg.se. Det gick inte. Därför blev det ingen seriestripp.
Men Nicklas lade upp en idag när jag var på jobbet (inte den jag tänkt, men still, tack baby!)
Jobbade långt pass idag. Stod i fritös mest, lite board.

Annars, har tagit det lugnt, som vanligt. Nicklas tränade igår, jag stannade hemma och såg Charlotte Kalla ta OS-Guld!
Även såg vi Björn Ferrys insats ikväll. Vi har sett mycket OS. Otippat..

På tal om tippat så slog jag, Nicklas, Fabbe och Tina vad i lördags om hur det skulle gå för Sverige i OS:
(Det ser ganska bra ut för mig hittills..)

Vidare spelar vi mycket Guitar Hero Aerosmith, vi ska klara det som band. Det har vi inte gjort tidigare.
Jag har dessutom börjat spela The Sims 2.
Jag har gjort mig och Nicklas, och vi bor på Surbrunnsgatan, i vår lägenhet, och är kära ^^

Just nu är det "Ladies Snowboard Cross", men lite senare blir det macka med ägg och varm o'boy. =)
Jag fick en fråga om hur många syskon jag har och hur gamla de är osv:

Äldst har vi Felicia, född 1984. Fästman John. Burlesqueartist.
Sedan kom Fabian, född 1986. Flickvän Tina. Pingis-, poker- och Magic The Gathering-spelare
Sist kom jag, Fanny, 1988. Sambo Nicklas.

I pappas första äktenskap har vi tre syskon till (!)
Pierina, född 1964
Pernilla, född 1965
och Alexander, 1967

Så vi är ganska många syskon ;)


Kommentarer
Postat av: Fabian

Det ser ganska bra ut för mig hittills om jag får säga vad jag tycker. De har ju redan två guld, du tror inte det blir ett enda till alltså? Bwahaha.

2010-02-17 @ 00:52:47
Postat av: Anonym

aa : ) tack för svar



härligt me så många : )

ja har en lillasyster : )

köpte den där uncle ben burk såsen häromdan förresten som ja blev sugen på tack vare din blogg!!

ska ätas imorgon/idag med kyckling! : ))

ska bli spännande : )



mvh anna

2010-02-17 @ 02:38:36
Postat av: Adam

Guldchanserna som återstår är onekligen ganska många. Om Helena Jonsson eller ACO rycker upp sig till skidskyttet kan det ge guld. Kalla har flera lopp kvar, nu helt utan press. Curlinglagen kan potentiellt ta guld, både damer och herrar. Anja Pärson i alpin kombination och Emil Jönsson i sprint har också goda chanser. Förutom alla dessa medaljchanser har Anja Pärson möjlighet till ytterligare någon medalj, Tre Kronor respektive Damkronorna kan nog åtminstone nypa åt sig brons osv. Jag skulle alltså säga att Fabian ligger bäst till.

2010-02-17 @ 12:27:28
Postat av: GudModerOst

Jag tror att vi kommer ta guld både för dam och herr - kronorna! Spelar ingen roll vad ni andra säger, vi kommer ta dubbel där :) Goooooo Sverige!!!!!

2010-02-17 @ 13:56:44
Postat av: Fabian

Dock får jag väl säga att alla de här fjärdeplatserna i skidorna (skytte och längd) kanske kommer förstöra min totala medaljer-tippning. We'll see.

2010-02-17 @ 18:40:07
Postat av: Anonym

Fannys chanser har drastiskt förbättrats de senaste dagarna. Jönsson har missat, skidskyttarna kan vi nog snart räkna bort, herrcurlinglaget kommer inte att nå hela vägen och damkronorna ska vi inte ens prata om.

2010-02-18 @ 20:08:47
Postat av: Fanny

Moahahahaa!

2010-02-18 @ 21:09:04
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Adam

Där sprack Fannys tips eftersom vi är uppe i sex medaljer varav tre guld. Just nu är GMO-tipset exakt rätt, men Fabbe har nog en viss fördel, eftersom det ändå finns en handfull medaljchanser kvar.

2010-02-21 @ 11:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback