Lika par leka bäst

Efter pingisen vilade vi ett tag, sedan åt vi pizza.

Därefter kom Fabbe och Tina över och vi spelade spelet "Nya Lika par leka bäst"

Man fick tre påståenden och skulle rangordna vilken plats de skulle vara på.
T.ex. skulle jag skriva vad som var jobbigast att Nicklas gjorde av:

A. Din partner klämmer alltid i mitten på tandkrämstuben
B. Din partner lämnar våta handdukar på sängen eller i soffan
C. Din partner vill aldrig kela

Jag tar typ B, A, C och så skulle Nicklas gissa vad jag skrev.
Det var kul, jag och Nicklas var grymma! =)


Fick en present av Nicklas för ett par dagar sen. En laserpenna! =D

Katten var väldigt konfunderad först, men nu älskar hon den  röda pricken!

Även:

Vi ska käka födelsedagsmiddag med hela familjen kl. 17.
Mamma fyller år idag! =)


Kommentarer
Postat av: Thomas

Ska skaffa laserpenna till vår dammtuss med :) Vart köptes eran?

2010-02-14 @ 18:31:08
Postat av: Nicklas

Jag köpte det av en kille på ett forum (arkadtorget), men du kan säkert hitta billiga laserpennor på Tradera.

2010-02-15 @ 13:51:15
URL: http://fannicklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback